God Morgon

ja har precis slängt i en tvätt å fler lär de bli idag! Yrla va lite i hoppgungan förut men hon har inte riktigt kommit på hur den funkar än så hon tröttna efter en stund. hon försöka lite senare igen för ja måste få städa. ska även iväg å lägga på Mellans julklapp :) sen måste ja köpa timjan för ja krydda Yrlas köttbullar med de som ja ska laga idag lr imorgon.
på onsdag blir nog mitt bredband klart, så jävla skönt så man slipper sitta på deta urdåliga mobila, å då kan ja ha den stationära datorn oxå så ja kan lämna in den här som är trasig.

vann föreseten lite annat på tradera igår. en massa leksaker å ett maracas ägg å en annan maracas. säånna har vi på timjan å de tycker barnen om så de ska bli kul :)

sen såg ja att min arestade gardiner är på väg äntligen :) å på onsdag eftermiddag kommer min farfar hit å ska borra upp den sista gardinstången :D sen åker alla julgardiner upp hehe. bättre sent än aldrig :)

Nu ska ja lägga mej och mysa med min tjej lite innan de blir lunch å sen blir de att ta tag i allt de andra :)
see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0