Kan själv

tänk att för en vecka sen så har inte Yrla gjort en tendens till att vilja sitta, de är bara stå, stå å åter stå som gäller, men dagen innan julafton så satt hon i ca 30 sek, men igår såhände nått då ville hon bara sitta å satt kanske en hel minut helt själv!
Men idag då slog hon på stort :D Hon satt i säkert 10 min helt själv på Timjan i morse när vi va där å sen idag när vi kom hem så satt hon ännu längre! snacka om att mitt mamma hjärta vart stolt! Gud va duktig hon är! Hon stod även själv på Timjan i flera minuter när hon höll sej i fotöljen :) Hon e så duktig min prinsessa!





Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, ja så kan det vara ibland. :) Mina flickor var tvärt emot, dom var vaken hela tiden. Det var inte nån hit, blev ganska grinigt framåt kvällen tack vare det! Sen så grinade dom när tomten kom, dom blev livrädd, inge bra alls :/

2009-12-28 @ 20:12:31
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0