sista dagen på 2009

känns helt skumt att 2009 är över. de bästa å de hämskaste året ja vart med om. de bästa är ju självklart min underbara Yrla kom till världen! de hämskaste vill ja inte ta upp.
Nu har Yrla fått gröt, ja dricker kaffe med grädde å Yrla ligger å pratar med sina tår! undrar om hon får svar :P ska väl ge mej ut på en promenix vart efter å se om ica har öppet behöver köpa folie å välling. sen om tobacksafären har ppet hämta ut kläderna från lillamyran!

ha de gött så länge å om ja inte skriver sen så gott nytt år alla läsare! ja önskar er ett jätte bra slut på detta året å en kanon start på de nya :)

Kommentarer
Postat av: madde

hihi:D Visst är de roligt me utveckling:=) ella rullar å rullar..så hon kan ju komma en bra bit..gäller nu att ha henne under uppsikt:D Sen så vill hon så gärna krypa..det går framåt å bra..dock använder hon inte armarna som hjälp..så de blir vell mer att hon ålar!:D



OK! Ja jag började ochså med nestle godnatt välling..men ella sket ju hårda golfbollar :( Hon har ALDRIG haft problem med sin mage...så har u bytt till sempers välling..men de verka va samma där..för nu har hon inte bajsat på flera dagar:( Hoppas hon gör det idag annars blir jag orolig!:/



Vill verkligen att vällingen ska fungera..men vad gör man..måste höra med BVC! Dock sa min bvc när jag frågade henne om vällingen! Så sa hon att när hon blir 6mån så byter man ut ersättningen mot välling..men det kan jag ju INTE göra! För stackars magen hennes!:/ hua jobbigt detta!

Ella började ju äta ersättning redan när hon var 1 månad gammal! Och har ALDRIG haft problem med sin mage :/

2009-12-31 @ 11:20:08
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0