Yrla utväcklas

Det är så roligt å se dom små sakern ahon gör :) nu tex vill hon bara ligga på mage å de ville hon absolut inte innan. så lägger ja henne på rygg så tar de 1 min sen är hon på mage och försöker krypa :) hon ställer benen i krypstälning, hon har bara inte förståt att armarna ska sammarbeta med benen :P tokunge!

sen så försöker hon "sätta" sej upp när hon sitter i tex babysistern så de ser ut som om hon gör situps :P
å idag n'r hon satt i mitt knä så slängde hon sej bakåt mot mitt bröst å sen framåt å sen bakåt så hon gunga lixom i mitt knä fast jätte  mycket. svårt å förklara.

sen tjoar hon mycket mer :) hon skrattar med mer HAHA läten, sen har hon börjat suga på tummen hahaha. så söt när hon gör de :)
sen ska hon tycka mej i håret hela tiden, vilket inte är så skönt. de gör faktisk skit ont för de är inte lite löst hon drar utan svin hårt! grr nä då
Hon är rätt tidig i sin utväkling med tanke på att hon är prematur barn (för tidigt född) sa min bm när ja va där på efter koll. för man ska tydligen plussa på dom 6 veckorna som hon kom tidigare för varje sak. så man ska räkna att hon igentligen skulle bli 5 månader nu. men de gällde tydligen inte maten. sen när hon är runt året skulle hon tydligen ha "vuxit" ifatt.

Nu ligger lillsnuppa och sover. hon hade ont i magen innan hon somnade så ja fick inte i henne så mycket nattvälling så hon kanske vaknar inatt och vill ha mer, men ja hoppas hon sover hela natten!

Idag har ja äntligen bytt gardiner i köket. dom har ju vart restade på ellos men nu har ja fått hem dom :) vart riktigt fint faktiskt :)

Imorgon ska ska vi till timjan och ha julavslutning vilket ska bli himla kul :) sen ska vi hem å packa väskan för på onsdag kl 13 åker vi för julfirande :) måste köpa sista julklappen imorgon! sen ska ja slå in yrlas sista julklappar men de gör ja imorgon för ja orkar inte idag. somnade sit sent igår fast ja hade sovit så lite. så ja hoppas ja somnar tidigare idag.
Nu ska ja kolla på tv sen krypa ner med mitt hjärta.
ha de gött folket


Mina julgardiner i köket


Kommentarer
Postat av: natalina

så fint du har de gumman:) är så glad för att du är du och att du finns i mitt liv, att du är min syster, jag saknar dig! puss

2009-12-21 @ 23:48:18
URL: http://natalinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0