Sjuk

nu är de min tur att bli sjuk. ja har ont i halsen tjock som bara den, ont i hela kroppen samt skallebank fortfarande som ja haft i typ 2 veckor. Men Yrla va feberfri imorse å de beror nog på att hennes Övre framtand äntligen har brytit igenom :)
M är å jobbar, han å D skulle meka bil så ja får nog inte se han förens ikväll.
Yrla ligger och sover en förmiddagstuppis å ja sitter här å nördar. är asfint väder får se om vi ger oss ut å gungar lite sen.


Jag vill stanna tiden så de ständigt e helg så de slipper bli onsdag, vill inte göra dom där jävla testerna :(

Kommentarer
Postat av: Kicki

välkommen te klubben =)... Dexter o jag ligger dyngade i förkylning.

2010-04-11 @ 11:27:24
URL: http://litenkicki.blogspot.com
Postat av: sandra

Krya på dej & hoppas du blir frisk snart.. så tråkigt att vara sjuk.. jag har med nyss vart dyng förskyld.. men skönt att lilla yrla är feber fri nu iaf=)

2010-04-11 @ 17:26:25
URL: http://lovetindra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0