Tisdag

Idag är de tisdag vilket innebär Timjan å träffa mina favorit mammor + barn :) ska bli kul wuhu. ingen aning om vad vi ska göra idag men de märks.

jag är utvilad idag å min huvudvärk har minskat lite vilket är jäkligt skönt, kan bero på masagen ja fick igår av M :) tack älskade du ♥
Yrla somnade kl 18.30 igår å sov till kl 5 då hon tappa nappen. då va M uppe å gav henne den sen sov hon fram till 8 så skööönt. behövde den sovmorgonen då ja inte vart så kry å jävligt trött på sista tiden.

Just nu leker Yrla på golvet med alla leksaker, hon måste ju leka med alla samtidigt haha, just nu tror ja hon leker hur mpnga leksaker får ha in i munnen samtidigt? Hon e så söt älskade busunge.
ja läser lite bloggar å längtar tills Timjan då ja får dricka mitt kaffe. ja köpte hem fel å de smakar skit om de kaffet vi har hemma :S får handla hem nytt sen idag för ja överlever inte morgonen utan mina koppar kaffe!
ja ska gå å väga mej sen oxå eftersom ja har börjat med LCHF igen så får se om de blivit nå skilnad på 6 dagar :) hoppas på de :) gick ju upp 4 kilo när ja å Martin träffades, lite väl mycket gotta :P men nu är de hård körning igen hehe.
men mitt godis sug är enormt på kvällarna så ja ska gå å handla lite nötter sen oxå. men ha de gött folket vi hörs pöss

Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Nolle tackar så mycket! : )



..lycka till med att hålla dig borta från alla sötsaker, håller tummarna för dig.. det är ju sjukt svårt bara för att man vet att man inte får. hade man fått och haft hemma så hade man förmodligen inte varit nå sugen alls ;b

2010-04-06 @ 10:45:58
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: micaela-mamma till Måns

det ör fint här.. Måns håller dock på att få mer tänder så snart är han farlig med alla sina tänder 0) hahah

2010-04-06 @ 11:08:11
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Carro - mamma till Noel

Men gu så bra.. stort lycka till! : )



jag vill endast gå ner 6kg. är 173 och väger 65kg och vill gå ner till 58-60. så ja hoppas det är en kur som funkar mig med, så jag inte går ner för mkt eller går ner för att sedan gå upp det dubbla.. vill ju inte ser undernärd ut heller. tänkte om du hade någon erfarenhet av det? läste precis på förpackningen att det var en metod för överviktiga, men inte vet jag. borde ju kunna övergå till nån proteindrink per dag kombinerat med nyttig lunch + middag senare utan att fortsätta rasa? för att inte riskera att gå upp allt igen? eller? Haha. gud vad svårt det blev.

2010-04-06 @ 11:34:04
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Carro - mamma till Noel

En nutrilette shake vid 8 en vid 11, en macka med keso eller nått annat litet mellis vid 14, middag vid 16-17, nyttig såklart med en massa grönsaker också en chake innan jag går och lägger mig. hur länge kan man köra på det? jag tycker det kändes så sjukt lättsamt att bara skaka ihop en frukost ch lunch, för i vanliga fall äter jag knappt nån alls eller tvingar i mig nån macka för att jag måste få i mig nått.. ja, vi får se hur det går.. vi får uppdatera på bloggarna! Håller iaf tummarna hårt för dig! : )

2010-04-06 @ 11:51:26
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0