zZzZz

uppemed tuppen för kl 6 slog Yrla upp sina blå å då va de ju bara att kliva upp för hon vägrade somna om fast hon fick ligga bredvid mej på min arm.
Igår sov hon faktiskt hela natten men hon somnade inte förens kl 22 =/ men är glad att Vi slapp springa upp stup i kvarten med henne. så lite mer utvilad e ja.

Mannen min kom hem rätt tidigt igår ändå, han va hemma runt kl 20 så ja fick lite tid med han oxå innan säng dax de va väl tur de för ja hade saknat han så mycket :)
han skulle iväg å jobba idag med så vet inte när han kommer hem.

Jag å Yrla ska strax iväg på promenix bort till sjukhuset för att hämta medicin till mej är den veckan. De snöar massor ute så man kommer väl va snygg när man kommer in sen igen. Sen ska ja fast de gör VÄLDIGT ont, skiljas från mina kläder, de ska rensas å kastas för ja har kläder för 10 personer. ja täcker en hel klädkammare själv pluss en byro med 6 låder. så om bästa herr M ska få nån platts så är de bara att börja röja. men vad ont de kommer göra att gebort/sälja/kasta de. men så äre när man blir sambos :P

aja nu ska ja klä på mej å lilla Yrla för att ge oss ut i VINTER vädret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0