13 månader

blir min lilla prinsessa idag :) tiden går så oerhört fort :) mins knappt när hon va nykläckt!
Idag är hon piggare ätit skapligt bra men är fortfarande väldigt trött.
Imorgon å på Fredag blir de bara ja å Yrla hemma för Martin ska jobba över så vi får lite extra kosin :) bra de nu när ja snart fyller år ;)
ja vet ju redan va ja ska få av mamma i dödelsedags present å de är en klippning + färgning hos Evelina min frisör :) fundilerar på att göra Victoria Backham frisyr :) men får se

idag har ja knappt suttit vid datorn ja har busat med Yrla då hon va vaken kollat på dom kläderna ja ska beställa å snackat lite skit med min mamma som kom hit imorse å fikade :)

Yrla har även lärt sej ett nytt ord idag haha GOTT GOTT säger hon :)



sen en sak bara sen ska ja lämna det här tråkiga ämnen för ja bryr mej inte ett dygg om du är sur på mej lr all skit du snackar ja har nämligen riktiga vänner som är ärliga som ja håller hårt i!

men snyggt att slriva så här "kom till mej å fråga istället så får ni reda på sanningen istället för att snacka med andra"

det va ju just det JAG gjorde men ja fick ju inget svar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0