Älskade lilla stora barn

Min stolthet de är Yrla de :) Idag kom hon inspringades i köket med en sko i vardera hand å yttligare en sko PÅ foten. hon hade lyckats få på sej skon på foten alldeles själv, å de va rätt fot oxå :) hon sken som en sol då hon stolt visade upp vad hon hade klarat alldelses själv :) Ja e så sjukt stolt lilla gumman att just jag har den turen att få va just din mamma ♥ Du e de vackraste jag har skapat, du kommer bli en helt underbar och fantastik storasyster så du vet de min finaste ängel!

kolla va ja har gjort alldeles själv mamma!


Kommentarer
Postat av: Christina

HaHaHa visst är det sött ;) Liam ska jämt ha en sko på sig annars går han och hämtar sina skor som vi har här uppe och sätter på sig dom! ;) Man smälter totalt, sååå charmiga! ;)

2010-12-09 @ 10:20:14
URL: http://stinuzzz.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Naaw, vilken duktig tjej, vad söt hon är! :)

2010-12-09 @ 11:02:42
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0