Bara jag vaken

Martin å Yrla la sej å sov en sväng, ja sitter här i min ensamhet framför datorn ;) idag har vi fått lite gjort iallafall SKÖNT!
fått upp spegeln i hallen som ja tog magbilder mot i ett tidigare inlägg.
har fått upp Yrlas klädhängare, samt borrat fast Yrlas bokhylla. ja ska sätta upp  några vägg ord sen med. har ju även fått en rentvätt vikt å inlagd samt hängt en ny å slängt i en ny som tvättas nu. sen ska ja sätta in lite kort i en ram som ska upp. men vet inte vilka kort än men de märks :)
nej nu ska ja fortsätta kolla runt lite, dom andra sover väl en stund till dom vill väl smälta middagen ;)

Kommentarer
Postat av: sara ;)

oj vad du vart duktig idag!!! själv har jag ett berg med tvätt som jag stänger dörren om. orkar itne ta mig för något alls. men nu är det iallafall tid att slänga ihop lite mat...

2010-12-08 @ 16:23:42
URL: http://inspironessan.blogspot.com
Postat av: sara ;)

haha Tack så mycket! är helt förälskad i färgen, ibland kan det vara tillräckligt ansträngande att se på när någon annan arbetar. :) Rickard har skottat snö idag och jag är helt slut. haha

2010-12-08 @ 17:39:20
URL: http://inspironessan.blogspot.com
Postat av: Diana

nyfiken.. men var har du hittat väggorden?

finns ju inte såna i Finland (har iallafall inte hittat) o jag är såååå sugen på såna

2010-12-08 @ 17:47:39
URL: http://livetitrollywood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0