läcka

imorse när ja gick upp för att byta blöja på Yrla så möts ja av ett plaskvått badrum.. vi hade fått en läcka så de va bara för mej att leta upp den, fixa den å sen ställa mej på alla 4 å torka golvet (läs då att ja e gravid, klumpig å stor som en flodko) ja e ju inte allt för smidig, men men efter ca 1 timma har ja torkat upp de värsta å min rygg å knän känns som ja vore 90 år minst.
sen åt vi frukost bara ja å Y då Martin fick jobba de snöar ju...
Sen bestämde ja mej för att jag å Y skulle till affär för att köpa jäst så vi kan baka lussebullar i morgon å även kanelbullar :)
Så vi tog pulkan till affären de va roligt tyckte Y :)

de gick jätte bra att åka Pulka dit å hem, sen när vi kom hem städa ja köket för 100000 ggn sen vi flytta hit så nåde herr Martin om han stökar till nu när han kommer hem.
Nu ligger lilla Y å sover middag å vet ni! ja tänker göra precis lika dant! ja har sovit skit dåligt inatt då ja har hostat!
kommer bilder sen på pulka turen!

Kommentarer
Postat av: Liten Kicki

När jag vänta Dexter så fick jag tömma vårt källarförråd och torka vatten efter en läcka... HELT UNDERBART eftersom man var så extremt liten och smidig!! Jag hade ju däremot tur och hade grannar som hjälpte till lite med det tyngsta, de förstod att det var lite knöligt liksom =)

2010-12-03 @ 21:32:40
URL: http://litenkicki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0