nu e de snart IDOL FINAL

så ja e bankad framför tvn i sovrummet eftersom vi fortfarande inte har nån soffa ännu, å vi sk anog avbeställa den vi har tänkt köpa eftersom dom strular på Nordik så då köper vi hällre av några som inte strular! sen tycker ja ju att vi sätt så många snygga som e billigare oxå.
aja nog tjatat om soffan :P
ja undrar om ja ska göra mej några smörgåsar till Idol med kokt ägg på :) sen ska ja packa en påse med julgodis å ta med till mamma för hon fyller år imorgon å Min Farfar fyller oxå år :) han blir 75 år :) så vi sk ava där kl 13 på kalas, vilken tur vi fick låna morsan å deras andra bil eftersom våran gick sönder igår :S den står ute i skogen å fungeligerar ikke. skit bil bara problem med den tycker ja!
aja smörgås va de ja! ha de bäst allihopa får se om ja bloggar mer idag lr om ja deckar :)

Hejja JAY ikväll♥

Kommentarer
Postat av: Lindet

Kan jag ha penslat för mkt ägg? för lite kan det iaf inte vara :P

Hade i mitten av ugnen men kanske bör ha ännu längre ner då.



Och kan vara smart att göra mindre nästa gång :) haha.. första gången för mig, man lär sig av misstagen.

tack för tipsen! kram

2010-12-10 @ 19:57:44
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: Joanna

Nu är det frågestund på min blogg, ställ en fråga och bli länkad:)

2010-12-11 @ 17:12:24
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0