Fredag

va de igen då... hmm vart tar dagarna vägen? innan tykte ja de gick skit segt om dagarna men nu bara rusar dom fram.

så igår kom M hit runt kl 20?! ja fick masage för ryggen min e pajj, har inflamation i min kappmuskel på höger sida, vilket inte är ett dugg ovanligt för att va mej. brukar få en släng av de lite då ådå. men igår kunde han knapt röra ryggen på mej för de gjorde så ont, å idag bara strålar smärtan ut i ena armen så kommer nog inte bli så mycket bloggande idag :S har svin stora muskelknutar så man kunde ju tro att de är ett stort smatterband i hela ryggen på mej :( AJ säger ja bara

M åkte imorse runt kl 6 då vaknade Yrla så ja tog över henne till min säng så låg vi å mös till kl 8 då gick vi upp å bytte blöja å de å sen vart de gröt :D fullkornsgröt med päron, äpple och hallon tror ja de va :D hon bara älskar den, vilket är så skönt för hon har aldrig vart förtjust i gröten, till de 4 skedar plommon å en halv fruktbägare samt lite vatten :D duktig tjej ja har :D

Nu siotter ja å dricker mitt kaffe samt äter ett ägg, de blir min frukost de, måste sluta fuska med min kost så därför blir de hårdkörning nu snart är ju stranden 2010 här lixom!!

Så va händer idag? ja Irene kommer runt kl 10 då tänkte ja vi skulel ta en promenad till sjukhuset å hämta min medicin, är den veckan nu. sen kanske gå å posta ett brev som ska iväg så sen blir de väl inte så mycket.
sen får vi väl se om de bara blir ja  Yrla ikväll lr om vi får pojkbesök. Stackarn e as trött. han lär ju lära sej sova.

men nu ska ja fyll apå kaffekoppen ha de gött folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0