Musik

så inatt då så spelades de nästan bara MIN musik, ja å Sparven har ju absolut INTE samma musiksmak. han tål tex inte Winnerbäck, vilket jainte kan leva utan. så eftersom vi va hos mej så är de min musik som gäller :P så de vart Mellisa Horn, Winnerbäck, Mimikry, Kalle Baah och Dia Psalma, av de så kunde han väl lyssna på Kalle Baah haha stackars fina Sparven ♥
Men så är de! bara å lära sej att stå ut! men ja vet ju att ja kommer att få igen :P hans musik smak är ju sämst så ja kommer nog få smaka på min egna medicin.

Nu har ja å Yrla vart ute till Apoteket. de bara öser ner snö, man såg knappt vart man gick, skit jobbigt. sen har vi badad :) Yrla har även ätit både välling kl 6.30 sen gröt kl 10 å lunch kl 12 :D duktig tjej ja har :) mammas fina lilla fisgrisa♥

Undrar om ja ska försöka få henne å sova lite om en stund, så kanske ja med kan däcka en kvart lr två, skulle verkligen behövas!
asså så sjukt de är med dessa fjärilar, ja älskar dom men fan va jobbiga dom är å dyker upp varje gång en tanke tänks på herr Sparv!

Kommentarer
Postat av: micaela ♥måns09♥

så fort man sätter sig ner ska Måns dra sig upp, emn lite feg mot möbler..



Haha, ja musik smak, det har inte jag och gubben heller samma.. så jag passar på nu när han är på jobbet..

men samtidigt blir det mycket barn musik då Måns älskar musik han dansar skrattar och ser sååå glad ut =)



2010-02-01 @ 14:19:41
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Västkust Mamman

Okej. Jo, mådde ju illa med de andra också. Men jag är ju så orolig ang fredagen.. vill varken hoppas på det ena eller det andra... kram

2010-02-01 @ 16:54:06
URL: http://www.precioso.se
Postat av: Västkust Mamman

Tack för tipset! Finns det i affärer/apotek?

Nej jag vet att stress inte är bra. Får fruktansvärt ont i magen för minsta lilla.

2010-02-01 @ 17:07:09
URL: http://www.precioso.se
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Gud så skönt :) Lika lyxigt som här då ;)

2010-02-01 @ 17:42:55
URL: http://knoddis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0