En fråga!

Jag har en fr4åga som kanske nån av er läsare kan svara på?
Jag undrar om de är nån mer än jag som e så otroligt känslig? alltså ja kan grina för vad som hällst! då menar ja verkligen VAD som hälst!
Kollade på dance your as off på tv å så lyckades den ena gå ner så mycket i vikt å hon vart ju självklart jätte glad å så va hon ducktig på att dansa. ja vart då rörd å typ kändes som ja skulle börja gråta...
alltså de är SÅÅÅ olikt mej. innan ja vart gravid grina ja inte för nån ting. knappt när nån hade dött. Men nu så är de för ingenting. kollade på små mirakel på tv 4 fakta å de va en 2åring som opererade bort ett födelsemärke tror ja å vart helt gråtfärdig. alltså ja gråter för ingenting.

Är de nån mer som känner så? Lr har ni kännt så å de har gått över? lr kanske nån som har äldre barn som kännt så här hur lång tid tog de för er att bli av med de överkänsliga? känns som i början av graviditenen ibland att man får värsta humörs svängningarna. skit skumt!
hoppas ni kan hjälpa mej med de här. ja tycker de är skitjobbigt!

Kommentarer
Postat av: emelie

hej tjejen! jag har fått nytt jobb :) det e de som e "så hemligt" hihi! hoppas allt e bra med dig!

Kraaaam

2010-01-09 @ 19:40:50
URL: http://metrobloggen.se/strawberri
Postat av: Christina

Tjo tjejen... Du är inte ensam. Jag har också blivit jävligt känslig, det är helt sjukt. Var aldrig såhär innan jag blev gravid men under graviditeten böla jag för ingenting och det är fortfarande så typ. Jag är mycket mer känsligare nu än innan.



Tack för kommentaren ang min blogg! :) Nu har jag fixat till allt förutom namnet som skrivs efteråt! :)

Jag har dig på msn fast du är aldrig inne "vad jag vet" :)



Kraaam

2010-01-09 @ 20:51:28
URL: http://stinuzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0