Godmorgon Onsdag

så då sitter ja med mitt morgonkaffe och njuter! 3dje koppen nu tror ja att de är. Yrla åt skapligt med gröt idag faktiskt. försökte se hur mycket tanden har vuxit men hon börjar bara gråta då ja komme rinärheten med mina fingrar så ja tror hon har ont :(
Nu ligger hon på filten å rullar runt gofisa där. Idag måste ja få nått gjort alltså! är så grymt trött på denna förbannade röra som aj lever i. saker överallt känns de som. ja vill ha upp mina tavlor å göra fint. men de är ju grymt svårt då man konstant måste bära på Yrla. hon kan högst ligg aå leka själv i ca 10 min sen måste man bära. Yrla är ju ingen som sover middag heller, de existerar lixom inte om inte ja ligger bredvid å så fort ja flyttar på mej vaknar hon. Skulle oxå behöva handla men de är så förbannat snorkallt ute så vill inte släpa ut henne idag. är värre än igår. å igår vart hon så himla röd om nosen när vi va ute så vill inte ta ut henne idag. kanske att Malin skulle kunna va här med henne en stund om ja fick springa till ica ??!! ska fråga henne sen. men nu ska ja dra på spotify å winnerbäck å njuta av mitt kaffe bredvid Yrla på filten som har börjat gnälla!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så synd att man inte bor i närheten... :(

2010-01-06 @ 18:29:05
URL: http://sandra-omsandrasliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0