home sweet home

så va vi hemma å mätta å belåtna. vart en lång eftermiddag med marie :) svin trevligt som vanligt. vi fikade å kolladelite i affärer. å ja hittade lite till Yrla på rean som ja köpte i st 80 för de va en flees jacka så hon kan ha den på våren :) å sen en dinosaurie dräkt fast den va int epå rean :p
vi snackade gammla minnen å sånt. de va roligt :) har lite ont i fötterna nu då ja gick i nya skorna i ca 4,5 timme. de är klack på dom. ska visa ett kort då ja har dom på mej å min outefite idag :D
här kommer dagen i bilder

här väntar vi på marie



sen vart de fika på fräcka fröken



sen somnade Yrla en sväng

sen posa ja å marie lite :P mina nya skor har ja påmej å bara nya kläder från Gina




Kommentarer
Postat av: madde

vart är yrla mössan köpt?:)

2010-01-05 @ 19:47:06
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Charlotte Laborenz

Ni ser ut att haft en underbar dag på stan. Vi måste också ta en fika någon dag. Jag har ju dit tel nr så jag ringer dig så fort det lugnar ner sig igen.

2010-01-05 @ 19:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0