såg till min förtjusning

nyss i spegeln att ja kanppt har nån mage kvar :D

Yrla sover faktiskt, hon somnade kl 10.45 så ja passa på att duscha å slänga på diskmaskinen å nu väntas de kaffe för hela slanten! hoppas på att hon sover i ca 1 timme ialfall. fick i henne hela 60ml välling innan hon somnade. bättre än inget!

tog ett kort på min "mage" alltså ja kan inte fatta att de är min, ja kan inte förstår att ja tappat så mycket i vikt å att kroppen äntligen håller på att förändras! (ja drar inte in magen)


Kommentarer
Postat av: Emma

Helt otroligt :) Vad roligt för dig... GRATTIS! Alltid roligt med posetiva förändringar!

2010-01-13 @ 11:55:43
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: Anonym

så duktig du är !!! är så superstolt över dig min älskade vän, glöm inte att du är bäst! Love You // Myzan

2010-01-13 @ 20:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0