vaken

Yrla e vaken hon vill inte sova. men de gör inget :) då kanske ja får sovmorgon imorgon?
Idag har msn gått varm :) å antar att telefonen kommer gå varm ikväll *S* roligt när de är så :) imorgon får vi kanske besök av en kär vän :) hoppas de! vi längtar båda :)
ska strax lägga mej i ett varmt skumbad med tända ljus å bara va, lr strax å strax, när Yrla valt att somna :) sen ska ja krypa ner i sängen å hoppas på att få sova å drömma underbara drömmar!
Idag är de en sån där dag då livet är underbart!

tack mina fina vänner som förgyller mina dagar med era fina ord, å eran stöttning och för att ni puchar mej :) TACK ni är dom bästa vännerna man kan ha!

Ja kan inte sluta le :) då är livet så där perfekt som man alltid velat ha de! den kännslan ska ja ta vara på! ja skulel vilja kunna lägga den i en burk å spara å ta fram den å känn aden känslan den dagen då livet känns ruttet. men har ja tur kanske inte livet kommer kännas så nå mer, lr ialfall inte på väldigt länge!

nu ska ja ta å försöka få mitt lilla gryn att somna! ha en underbar helg mina kära vänner!

Kommentarer
Postat av: micaela -Mamma till Måns

2010-01-30 @ 08:00:30
URL: http://www.majjssan.blpgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0