phuu

snacka om att de är varmt ute! Idag har Yrla vart borta med farfar på förmiddagen så ja ja fick städa å de kan j alova att ja gjort, fan legat på knä å skurat överallt. så nu e de riktigt fint här hemma *stolt* Yrla hade charmat hela äldreboendet + personal :) söt hon min fina tjej :)
nu sitter hon å leker med sina leksaker å ja glor på fotboll, väntar på att få veta när min blivande man slutar... ja ska ju laga fin middag å grejer :D

Ja kan inte förstå att min snuppa fyller år imorgon, för exakt ett år sen vid den här tiden så hade ja inte ens en värk lr ja hade ju kraftiga förvärkar var å varannan dag sen v 22 :S därför ja va kollad så dant... beroende på STRESS...
men iallafall för exakt ett år sen vid den här tiden tog ja årets första och sista dopp. ja å Vonna (en före detta kompis) va å bada i klarsjön. ja höll på att packa upp här hemma å vart ju så svättig pluss att ja hade så SJUKT mycket vä'ttska i fötter å fingrar så de va skönt att svalka av sej :)

Sen runt kl 22 gick mitt vatten i köket när ja snoppa jordgubbar :P
ja hade precis vart på toa så ja trodde ja hade mer i blåsan å kissa på mej, men sen när de kom som en stor plask så förstod ja nog va de va :P

aja fortsättning imorgon lr på söndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0