..........

jaha... va ska man säga hemma från VC och fick inte direkt dom svaren ja ville ha... så nu väntar en remis till vrinnevi.. va inte de ja behövde höra just nu, men ingen idé att oroa sej, de löser sej. är de meningen så är de! ja försöker ialfall tänka så. men innerst inne är ja väl asnervös. men de kan ja ju inte visa för Yrla lr M, bara å bita ihop tills allt e över =/ hoppas de går fort bara så ja får alla svar sen å kan andas ut!

just nu e mina tankar hos M som ska säga upp sej på jobbet ja hoppas de går bra.

Yrla sover och ja sitter här å lyssnar på Anna Bergendahls bidrag till melodifestivalen ~ This is my life
den låter har fastnat i min hjärna, ja gillar den som fn.
ja funderar på om ja ska ta å lägga mej ja med. känns som om ja vill sjunka genom jorden. blä säger ja bara

Kommentarer
Postat av: Emelie Rosendahl

Nu blir jag ju orolig, inget jätte allvarligt hoppas jag??! KRAM

2010-03-11 @ 17:18:14
Postat av: Diana Svärd

blir även jag jätte orolig!!

vad är det gumman??

hör gärna av dig o berätta, du vet jag lyssnar o hjälper om jag bara kan!!



kraaaaaaaaaaaaaam <3 <3 <3

2010-03-12 @ 12:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0