jo men så atte

idag ska ja till sjukhuset ser inte fram emot de är piss nervös, vill inte blä! men först ska ja å M å Yrla åka å kolla på en nya telefon :D vuhu Martin ska köpa ny telefon till mej eftersom man inte hör va ja säger i min tele :D han ska ändå skaffa ett nytt abonemang så ja slipper få teleräkning på över tusenlappen så de blir billigare för oss hehe blir rätt dyrt med 100 sms om dagen till varandra :P
så ska bli nice å få ny telefon svin kul :D kan behöva de en dag som den här

sen går mina tankar min älskade vän Becka idag ♥ tänker på dej å du finns i mina tankar ring om du behöver mej vet ju att de är så sjukt jobbigt att gå på Begravning specielt när de är nån så nära. finns för dej ♥

Kommentarer
Postat av: micaela-mamma till Måns

vad roligt med en ny tel, hoppas du hittar någon du blir nöjd med =)



kram

2010-03-31 @ 10:45:11
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0