massor gjort idag

ja då är de inte lite vi hunnit med idag då :) Mamma /mormor kom hit vid 9.30 imorse då lekte hon lite med Yrla å ja fick dricka mitt kaffe. sen åkte vi ner till stan för att luncha. Sen handlade mamma/mormor massor av kläder till Yrla så nu slipper ja handla sommar kläder :) skönt för ja har inte riktigt ekonomin till de nu eftersom de behövs bilbarnstol m.m man kommer inte långt på en mammapening har ja insett.

sen åkte ja hem för att träffa Malin som varje onsdag å vi började röja i min klädkammare då de inte gick att gå in där :P så nu kan man gå igenom den å nu har faktiskt mr M fått sej två låder i min byro att ha sina kläder i då han hade dom i en plastpåse i hallen förut hahaha.

Så nu e ja helt slut i kroppen. klädkammaren är ine klar än, är massor som ska ner i förådet å så men ja pallar inte mer idag å Malin har gått så ja får fortsätta imorgon bitti då Irene kommer hit. pluss att ja känner att min stratera är på väg ur kroppen (ADHD medicin) så ja tappar lätt koncentrationen så måste vila skallen lite. tur att Yrla sover :)

Ikväll kommer min M hit, om allt går som de ska med biljäveln. hoppas påde för ja saknar han som fan. hatar att va ifrån han. vill ha han nära mej jämt. han e bäst, så han ställer upp på mej å Yrla, finns ingen bättre än han. Den snällaste kille ja träffat med hästlängder.
nej nu ska ja dra i mej en kopp kaffe med grädde i för att palla resten av dagen, ha de gött

Kommentarer
Postat av: micaela-mamma till Måns

vilken mysig dag.

vad roligt med sommarkläder bilder???

ÅÅ jag älskar att se vad andra får och hur dom har det :0)



ha en forsatt trevlig dag och hoppas att M kommer ikväll, jobbigt att sakna någon...



2010-03-17 @ 15:56:49
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: micaela-mamma till Måns

jag väntar spänt =)

2010-03-17 @ 16:02:01
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0