stor sorg och saknad

som jag idag fick reda på att min "foster pappa" lämnat oss. han va min trygghet, den jag såg upp till mäst och som ja har pratat med allt om. han har alltid funnits där för mej å nu är han borta, ja kan inte ta in de i skallen, varför? varför just du? vi behöver dej ju här :´(
men nu är du iallafall med din älskade Majvor ♥
du är så oerhört älskad och saknad ska du veta min finaste Dimitrus♥

Tack Martin för du är så jävla underbar som tröstar mej och tar hand om Yrla när denna schocken kom. vad skulle ja göra utan dej? ja älskar dej min skatt♥

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vad tråkigt beklagar verkligen!!!

Postat av: micaela-mamma till Måns

beklagar verkligen sorgen

2010-03-20 @ 21:00:37
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Sunniva

Åh nej..........skickar de varmaste kramar genom cyberrymden, sånna här saker går liksom inte att förstå...

Kram och allt gott till dig...

2010-03-20 @ 23:05:02
URL: http://dujagochvi.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0