torsdag

godmorgon, natten har faktiskt varit helt ok, Yrla vaknade runt kl 23.30 igår å va ledsen, hon fick en supp å sen fick hon ligga mellan oss i sängen ett tag tills hon va lugn. sen somnade hon i sin säng. sen vaknade hon väl en två ggr men då va M så snäll så han gick upp å va gav henne nappen så hon somnade om.

tog morgon temp på min lilla prinsessa nyss å den visade 39,5 inte så bra, gav en supp å fick i henne en halv portion gröt å en del vatten.huvudsaken e ju att hon dricker nu, ska även koka vätske ersättning sen.

nu stter Yrla i mitt knä å bara myser, hon gör inte mycket väsen av sej än så länge, hoppas suppen börja verka snart så hon slipper va så himla varm.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Visst är det påfrestande med sjuka älsklingar. Jag ska till vårdcentralen idag IGEN med min som har det svårt med andningen... har typ fått sova mellan 10 och 12 timmar på hela veckan... ganska slut, som tur e kommer Plutten hem ikväll. kram och hoppas Yrla mår bättre snart

2010-03-18 @ 13:29:50
URL: http://litenkicki.blogspot.com
Postat av: micaela-mamma till Måns

vad skönt. Hoppas hon är på bättreingsvägen..



kram

2010-03-18 @ 19:06:09
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0