väntans tider

Yrla sover för natten hon somnade runt 18.45 med hjälp av lite nässpray. hon är jätte snoring min finaste snorunge!
Själv har ja precis badat å även ja har feber. jag vet att man inte ska bada när man e sjuk för man ska försöka kyla ner kroppen men ja frös så dant så va tvungen att bada. knaprat alvedon för att försöka få ner min feber som ständigt stiger i en aldeles för snabb hastighet :(

Väntar på Martin som skulle komma hit nu sa han på msn. hoppas de gick vägen nu med den där bilen han å D styr med. men med hans vanliga tur så gick de väl inte alls ;) nej nu va ja elak. nu ska ja fixa lite bubbel vatten å lägga mej i soffan å dra täcket äver huvet! vi hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: Sunniva

Vi köpte den på Babyland för 3495 riksdaler!

Verkade lätt att montera när hon visade i butiken, vi har inte satt in den i vår bil än så det kan jag inte svara på...men när vi gjort det kan jag återkomma om saken :)

Krya på dig /Sunniva

2010-03-08 @ 20:28:03
URL: http://nuochhar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0