Bästa natten på länge

Yrla somnade igår runt kl 20 efter 220 ml välling hon sov lite oroligt i början men de gav sej, hon vaknade en gång runt kl 00? tror ja jag vet inte ja sov å då hade precis M kommit hem från jobbet så han gav henne nappen å hon somnade om sen sov hon ända till kl 9 :) så skönt. va väldigt länge sen hon sov så bra! vi får hoppas på att de fortsätter så här nu!

nu kryper min lilla prinsessa omkring på golvet å kastar hennes leksaker i backen :P de är roligt när de låter högt. så nu får man ta bort allt man inte vill att hon kastar i golvet.

Idag kommer Malin hit skönt att få prata av sej lite när man känner att man är som en kastrull med popcorn, de är på väg att rinna över. svårt att hålla låcket på mycket längre nu. aja nu ska ja äta frukost ha de gött

Kommentarer
Postat av: micaela-mamma till Måns

ÅÅ en spn natt vill jag också ha..

Mpåns somnade 20:30 och vaknade 4:30...

och han har vägrat att sova nu på dagen..

så ivköll blir det väl sängen för mig vid 19 tiden =)

2010-05-05 @ 13:09:29
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0