....

Ibland känns allt bara så jävla ovärkligt....
fy fan vad ja har sorg i mitt hjärta, sånt jävla mörker... ja vill bara skrika rätt ut att de här va fel beslut, lämna henne tillbaka... de här va jäkligt onödigt du där uppe....
sen vill ja svära en lång ramsa för att sen falla ihop i gråt som aldrig kommer gå över... tårarna kommer väl nån gång att sluta komma men ja gråter fortfarande på insidan till den dagen ja själv lämnar jordelivet...
ja känner så mycket ilska och hat just nu, FAN är milt sagt vad ja känner. detta skulle ju inte hände?! du hade ju redan övervunnit så mycket... du va ju canser fri, du hade fixat allt de andra, du såg fram emot livet. du ville ju så gärna börja leva igen.
så oretvist är de!
♥♥♥ men vi syns i nagijala min fina vän ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Cecca

Sv: Nej, men fy! Jag beklagar verkligen! :(

Det är aldrig kul när nån går bort, så jag lider verkligen med er!



Jodå, vi mår lite bättre, vi har haft magsjuka och varit på sjukhuset osv. Men nu så börjar det äntligen att se ljust ut för oss :) Kram

2010-05-19 @ 11:44:41
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gumman vad har hänt?

Kram

2010-05-19 @ 14:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0