flitiga hemmafrun

de är ja de :) maten står på spisen å puttrar, gör gryta på kotletter så dom ska puttra i några timmar. har andra maskinen tvätt i maskinen, diskmaskinen är i plockad å körs nu. Yrla har fått lunch och vi har ju som sagt vart ute å knatat i 1,5 timme på morgonen. Yrla kryper omkring å är nakenfis då hon fått röda märken i väcken så hon får va nakenfis största delen av dagen idag. blir å torka många pölar men va fan de gör inget :D hon trivs så bra utan blöja :) hon är överallt nu å ställer sej mot allt. vill gärna klättra på mina ben när ja står still osv. min tokfia :) hon gillar sitt egna rum nu, hon ska ständigt krypa dit å undersöka kallt :D roligt tycker ja :)

va har/ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: micaela-mamma till Måns

vad mysigt att få vara nakenfis..



själv har jag STOR städat här hemma och när jag fick hem min prins så va han så trött n sover han..

När pappa B kommer hem blir det pressent öppning =)

2010-05-06 @ 15:12:45
URL: http://majjssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0