söndag?

vart tog helgen vägen?
Jag fick sovmorgon av mina 2 älsklingar idag :) dom väkte inte mej fören kl 11.30 Martin tog Yrla hela morgonen, underbara människa!
Helgen har varit underbar i fredags va de mys å middag för mej å Martin Yrla sov som en liten gris ♥
Igår va vi och meka bil och båtmotor lr ja Martin och D mekade ja å Yrla och D tittade på hästarna och lekte i gräset. Yrla vart jätte kär i hästen som hon klappade hon skrattade å ville klappa hela tiden :) hon drog den stackars hästen lite i läppen oxå hehe söt ungen min. sen så åkte vi hem å Öppnade skumpan som vi helt glömde öppna igår den va riktigt god faktiskt.
sen glodde vi på nån film sen vart de att krypa ner och sova :) så helgen har vart underbar :)
Nu har martin åkt för att meka bil, hans pappasbil funkar inte som de ska tydligen. sen ska Martin kanske åka till uppsala ikväll/natt å köpa en till bil om den finns kvar så får nog inte se min stora älskling förens imorgon bitti.

just nu så har Yrla rivit ner all rentvätt som va vikt å skulle in i garderoben å leker med den... man kan inte släppa henne med blicken 1 sek innan hon har hittat på nått bus. aja bara att vika om de! vi hörs

Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Novalie

Haha busunge! Novalie sitter just nu och river ut alla sina mössor ur möss-lådan :D

2010-05-18 @ 09:48:21
URL: http://www.kramsessan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0