ja de har gått bra

ja de gick bra igår :) bebis mådde bra i magen å ja hade inte öppnat mej nått. ja fick smärtstillande och årder om att vila typ. vi va ju lite oroliga att förlossningen hade satt igång, mina bebisar har ju tydligen brottom ut för att träffa sin mamma.
ja dom sa ju att de är nästan 90 % chans att denna oxå kommer komma förtidigt men förhoppningsvis stannar den ett tag till... V 17 kommer den ju inte överleva om den ska komma.
Fick lämna urinprov idag men de visade inget som tur va. så slapp u käka antibiotika.

Yrla e sjuk igen, feber å förkyld suck, att hon aldrig fårva frisk :( men hoppas hon blir frisk till Tisdag annars blir de liv i luckan av en viss person. aja nu ska ja ge min dotter mer blåbärs soppa då hennes mage e i uppror å rumpan e röd pga de så blåbär är ju bra mot sånt!

Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Oj, det vet jag faktiskt inte. men vi handlar inte över 3000 iaf.. : )



Ska sätta mig och skriva ner den innan helgen! : )

2010-11-04 @ 11:37:33
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: ewa

vad skönt att allt var bra m bebisen och att du inte öppnat dig:)



i vilken vecka föddes yrla??=)

2010-11-04 @ 13:09:07
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: ewa

sv taack:)



bäst du tar de lugnt då,,jag vet ju väldigt väl att dom små kan komma tidigare..tvillingarna kom i v 26..vila nu:)

2010-11-04 @ 14:50:07
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0