Ja har blivit utmanad

4 TV program
- Idol, House, Hells Kitchen, Greys


4 saker jag gjort idag

-Lämnat Yrla på fsk, Varit hos svärmor, Sovit, Gosat med Yrla


4 saker som jag längtar efter

-Bli smal igen, Lillebror/lillasyster, att få flytta, Att gifta mej med Martin


4 saker på önskelistan
- Nya tapeter till nya lyan, Nta köksmöbler, Inrednings grejer från Chilli, Att bli av med illamåendet


4 saker som jag avskyr

- Grodor/paddor, att kräkas genom näsan, Blod, mensvärk


4 saker jag tycker om att göra

- pussas å kramas med Yrla, shoppa, laga mat, kolla på film/bio


4 saker jag ätit idag

- satsumas, Pizza, feferoni, grönsaker


4 utmanade

Christina, Cassandra, Natalina, Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0