lägenheten såld

så va min lya såld :) fick rätt bra för den, gick ju pluss 220 men då räknar ja inte med att ja rystat den för 70 sen sk aju mäklaren ha sin andel å sen ska de ju skattas 22 % osv men de blir en del över som ska stoppas in i andra lägenheten :) samt att de ska köpas nya tapeter å de. sen ett nytt köksbord :) aja de blir nog bra de där :)
nu ska ja kolla på tv h ela kvällen med popcorn å bubbelvatten :)
först e de bonde söker fru, sen GREAYS äntligen å sen hells kitchen :D vi hörs imorgon pöss

jag längtar till fredag när Sandra kommer hit :)

Kommentarer
Postat av: Natalina

åhhh greys! :D ÄLSKA

2010-10-06 @ 22:43:58
URL: http://www.natalina.se
Postat av: sandra

jag längtar så mkt gumman vi kommer ha super mysiigt.. kommer bli min bästa helg <3

2010-10-06 @ 23:09:09
Postat av: malin - mamma till nova ♥

Kul att det går så bra för er! :)



Vi ger av bägge för det verkar ju så mycket bättre och Nova har blivit piggare efter det

2010-10-07 @ 11:45:31
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0