Den här dagen är rena rama skit dagen

Precis som rubriken låter!
Dagen började bra med besök från Therese å Elvira men sen gick de bara utför.
vill inte säga va som hänt för då gottar sej bara vissa personer. Men kan säga så mycket att de gör jävligt ont i mej då de går ut över mina barn när en människa har bestämt sej för att hata mej så extremt mycket! Må du brinna i helvetet!!!
Sen åkte vi å tanka å hämta en flaska vin hos min morsa å Yrla spyr ner hela bilstolen, bilen å sej själv. KUL usch ja de va bara å slänga allt kläder skor å tyg på stolen i tvättmaskinen för 2 ggn den här veckan :S Hon e så åksjuk min tös :S

Men nu ska ja ta å lägga mej i soffan å bara vara med mina morotsstavar och bea dipp!
på återseende

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch för åksjuka. Min lille Joppe är också åksjuk, inget roligt alls.

2011-08-12 @ 22:57:54
URL: http://linchisblogg.blogspot.com
Postat av: Diana - 2barns mamma

Kraaam gumman!!

2011-08-13 @ 10:19:48
URL: http://livetitrollywood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0