G som i tacksamhet



Jag är tacksam för:

Gammel Mormor, Morfar, farmor, farfar - Min gammel Mormor lever inte nu hon dog 1 månad innan hon skulle bli 100 år och han aldrig träffa mina barn, men hon va världens bästa å gulligaste Gammel mormor. Jag saknar henne enormt.

Barnens gammel mormor, farmor, farfar, morfar - Ställer upp i vått å torrt, När vi är på landet så är vi hos barnens gammel mormor och gammel morfar på Martins sida.

Gurka - De är svin gott å speciellt då ja får nattsug å måste svulla så är gurka bra för de består ju bara av vatten.

Gosa - Det är ju underbart att gosa i sängen hela familjen, men även Vinet Gosa för de är så gott

Kommentarer
Postat av: ewa

Sv: tycker du?! ja de kanske dom är,man ser ju inte sånt själv:)tack tack:))

2011-08-11 @ 12:44:34
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0