Idag har de hänt grejer

Morgonen började med att ja slängde ihop 4 små burkar ovh 1 stor med egen gjord katrinplommon. Billigt å bra å inget skit i burkarna.
Sen vart de frulle, å mys med ungarna!
Sen vart de sovtime för barnen så då passa ja på att sy två vintermössor till ungarna en varsin röd så klart!
Sen käka vi sen lunch/ tidig middag som vart torskfilé i grädd sky med blomkålsmos :) MUMS

Sen gick vi ut å gick en timme jag å barnen. Noel åkte i syskonvagnen å Yrla ville bara gå å springa vilket va skönt för då slapp hon va så hyper sen, vi gick å handla de nödvändigaste som avocado och gröt ;)
Vart inge bolaget idag de får Martin ta imorgon då han far hem från jöbbe.

Nu ska ja försöka få min lilla knubbis att somna men tror inte han vill de för han ligger å pratar på som bara den här i mitt knä men hans mor e trött!
Men nu går ja å Noel å kryper ner i mammas å pappas säng å myser oss lite!

Adjöken folket!

BTW glöm inte att tävla om valfritt Iphone skal tävlingen avslutas imorgon kl 19

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

sv: Ja det visste jag :D

2011-08-18 @ 22:26:07
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0