Jag är kär


Behöver ja säga att ja är kär? Ser ni hur fina kläderna är. Om jag fick bestämma så skulle dessa hamna i Noels Garderob direkt!
Bra barnkläder till ett bra pris med bra kvalitet, det behövs när man har livliga barn.
Finns massor av olika märken och massor av olika motiv samt färger. Du kommer garanterat hitta nått du gillar!
Finns massor av kläder i olika storlekar som passar alla, så klicka dej in på deras sida och handla massa fina barnkläder.
När mina pengar rullar in på kontot vet iallafall jag vad ja ska lägga dom på!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bodyn från Ej Sikke Lej har varit en favorit de senaste veckorna har vi märkt på Oii ^^

2011-08-09 @ 21:28:26
URL: http://www.oiidesign.se
Postat av: Mikaela

Bodyn från Ej Sikke Lej har varit en favorit de senaste veckorna har vi märk av på www.oiidesign.se ^^

2011-08-09 @ 21:31:24
URL: http://www.oiidesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0