Jag söker läsning! Å även en presentation av mej, oss, allt

Snart är ju hösten här så ja tänkte be er om läs tips, både på bloggar å vanliga böcker.
Jag söker framför allt mammabloggar och receptbloggar men även bloggar med mycket humor och folk som kan bjuda på sej själv, som inte tar allt så himla gravallvarligt.

Min blogg e ju väldigt blandad, så för er som e nya å inte vart inne på min blogg så mycket lr de kanske är första ggn så tänkte ja ta å berätta va de är för blogg och vem de är som driver bloggen!

De är ju framförallt en mammablogg som ni kanske ser ;) men ja skriver även mycket egenkompinerade LCHF och vanliga recept. Mycket bak är de.
Ja brukar oftast bjuda på mej själv, har en gnutta självironi i de mesta, tar livet som de kommer å med en nypa salt.
Ja är en väldigt impulsiv människa, eftersom ja har ADHD, men ja måste samtidigt ha de rätt så planerat för ja har ju även en släng av Asberger.
Ja har två barn å ibland kan de bli konflikter då ja har 2 diagnoser som går emot varandra totalt i de mesta.
Ja fick min diagnos som vuxen, ja va 23 år och va ute på väldigt hal is när ja fick reda på vad de va för "fel" på mej.

Ja tog diagnosen med glädje då ja äntligen visste en av anledningarna till varför ja ständigt hamnade i trubbel.

Sen dess har ja vuxit, Vart gravid i okt-nov 2009 och va ensamstående under hela graviditeten och Yrlas första 6 månader, efter de träffade ja mannen i mitt liv Martin, som ja nu även har Noel med.

Vi bor i en bostadsrätt i Norrköping som vi nu håller på att renovera sakta men säkert. Så en liten släng av renovering och inredning kan ni även läsa om här i min blogg.

Ja skriver även om min vikt, ja har ju en förbaskat stor kroppshydda efter att ja fött 2 barn. Ja gick nämligen upp 38 kilo när jag väntade Yrla så ja kämpar och kämpar med att bli av med dom.

Nu vart de visst väldigt mycket test på ett å samma inlägg, så ja fortsätter lite senare med resten av presentationen!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Det är en blandning jag gillar !! Jag läser mamma bloggar för att jag tycker det är kul att se hur andra med småttingar har det - och jag gillar bloggar med recept eftersom jag ofta söker middags inspiration :) Det bästa är att man kan få båda på samma ställe ! Ha en mysig dag !

2011-08-03 @ 07:33:36
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

Tack :) även du är en prenumerant rikare :)

2011-08-03 @ 08:19:53
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Maya

Jag gillar din blogg :)

Trevlig läsning :)

Skönt att du fick diagnos lättare att leva då och ordna för sig!

Böcker att läsa hittar du på min sida... mycket deckare... men även kärlek "tjaffs" :))

Gå ner på högersida ganska långt ner på min blogg så kommer kategorier och klicka på Böcker och du får upp 23 tips där :) Det är vad jag hunnit lägga in hittills :)

Ha en fin dag!

Kram

2011-08-03 @ 08:35:01
URL: http://mayashideout.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0