Söndag

och Helgen är slut, skit trist men de går ju fort till nästa helg :)
Idag har vi vart på promenad och hämtat gardinerna, Yrla har lekt i sandlådan med Martin och vi har varit och handlat, Yrla fick 2 nya teletubis filmer för den andra har hon tjatat sönder så ja får nästan ångest då den kommer på haha.
Hon vart iallafall överlycklig för sina filmer och det är ju huvudsaken :)
Jag och Yrla har även badat idag å haft de mys med lek i badkaret :)
Nu sover båda ungarna, är upp tidigt imorgon då Yrla ska till dagis och Noel ska till BVC imorgon för spruta och vägning och mätning han blir ju 5 månader på tisdag!
Spännande!

Kan ni gissa vad han väger å vad han mäter? sist då han va 3 månader vägde han 6690 och va 60,5 lång
Den som gissar rätt lr närmast får en länkning :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anmäl dig gärna till dagens blogg och få chansen att ta del utav mina 2000 unika läsare!



http://idas.myshowroom.se/dagens-blogg-15/#comment

2011-08-28 @ 22:23:14
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat smycken och underkläder! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid minst två tävlingar igång! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

2011-08-28 @ 22:43:15
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Alex

drar väl till med en gissaning då jag är en hajjare på att gissa;P



Jag tror att lille Noel väger 8320g och är 66.5 cm lång!

Hoppas ni haft en trevlig helg:)

2011-08-28 @ 22:43:16
URL: http://spyfrugan.blogg.se/
Postat av: Suzzy

Stora killen! Vid 3mån vägde han nästan som min när han var 6mån! =) jag gissar på 9120g o 66cm! =)

2011-08-29 @ 22:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0