storstäd de ni

Jajemänsan prexix som rubriken låter så har ja storstädat idag, i denna värmen! fattar ni hur störd ja är! ja har även hunnit laga svin god mat! ja e värkligen en jäkel på att laga mat!
Nu ser de skit fint ut här hemma å de kommer de göra tills imorgon kväll då skruttan kommer hem. Oftast tar de inte mer ämn 10 min så är de kaos igen då hon är hemma.

Ja tänkte ju som så att om ja städar idag då Malin va här å tog hand om Nolle så slipper vi i helgen så kan vi åka till landet istället :) Ja e bra smart ja!

Imorgon blire även bad för våran del! min kära mamma kommer å hämtar oss å har min älskade tösabit med sej så far vi å badar! sååå skönt!

Ja fundilerar på att ge mej ut på en promenad! en bränna fettis fast i foppa tofflor då mina småtår ser helt rynkiga å blåsiga ut :( AJ!
Där fick ja för ja köpte nya skor :S

Är de nått på tvn idag föresten? tror de är barnafödande på 4an va? lr vilken kanla e de? 5an? 5an va de sen efter de blir de tv 4 + för mej hela kvällen! SVU älskar den serien lr älskar alla Law and order serier, aja ska ta grin olle nu å mysa lite, killen satte just i sej en hel portion gröt å lite katrinplommon. Grabben kan verkligen äta! De har han nog efter sin far! Så de så!

Vilka serier följer ni på tv? vilken tid vilken kanal ja ni vet!? hge mej tips

Kommentarer
Postat av: eriika

haha ja man kan hinta i oändlighet, min karl fattar kanske 1 gång på 100 vad jag menar eller att jag vill ha nått speciellt ;P ändå har han så svårt att köpa födelsedagspresenter och julklappar åt mej av nån anledning, haha:)



näe de va varken eller, tror de va värmeutslag faktiskt.. det är som borta nu. men många trodde det va vattkoppor, jag hoppades faktiskt lite på de för att få det "bortgjort" :)



tack så mycket :]

2011-08-03 @ 19:26:08
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0