Svar på tal

från Emma: Måste bara få kommentera, JA det är ett skämt.
Och de sjunger ju inte vad de tycker utan de driver med religiösa människors syn på bögar. För att de anser att det är fel av dom att säga att homosexualitet är fel.
Trodde det var något alla skulle hänga med på men tydligen inte. Förstår inte vad det är att bli arg på, när man märker nästintill uppenbart att det är ett skämt ? :)
Att anmäla för hets mot folkgrupp är VERKLIGEN bara löjligt, enligt mig då.

Svar: Det ja blir förbannad över är att de ger näring till dom som faktiskt tycker att de enbart e "bögarnas" fel, sen fastnar ju enbart refrängen. Barn går å sjunger enbart refrängen å ja tycker de låter fruktansvär illa då Ungar i lågstadiet går å sjunger " det är bögarnas fel"
kan dom inte resten av innehållet i låten så blir de ju ett skällsord.
Det är ironi jag vet de mycket väl , med de framställs inte alltid så. Min dotter kan inte prata så bra ännu å de är ja glad för, för annars skulle hon väl enbart gå å sjunga på refrängen. Som min vän sa till mej på FB att hennes son går å sjunger på den hemma å de känns ju inte allt för bra då han har 2 mammor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0