En hel djungel

Allt detta med barnkläder är det jag menar. Vart är de billigast? Vilket är ecologiskt? Vilket märke har bäst kvalitet? Vilken affär/sida har snyggast och vart hittar man kläder som passar i storlekar och passform till sitt eget barn.
Jag vet ju tex att Lindex och Cubus har barnkläder i rätt stor storlek i jämförelse med tex H&M.
Så det är ju svårt för dom som inte är så "insatt" i barnkläder att veta sånt.
jag själv tyckte de va jätte svårt då jag letade kläder till min förstfödda när hon låg i magen.
Jag hade gärna velat se en site/internet sida där man kunde finna tex tips och råd om olika barnkläder, tvättråd, ja sånt som man behöver veta.
Hur visste ni allt detta? Hur tog ni reda på de? skulle ni kolla in en sida om alla dessa råd fanns?
Jag skulle i alla fall de. Tycker det skulle va himla praktiskt faktiskt. Tex en sida där all barn-information är samlad om hur storlekarna är, rea priser, outlets, loppis, om kläderna krymper om du tvättar dom i den storleken. Ja ni förstår hur jag menar ;)

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Jag personligen skulle nog inte ha någon användning av det, för jag älskar att shoppa barnkläder, uppdaterar mig genom nätbutikerna så jag har ganska bra koll. Så nej, jag skulle inte ha användning av det, men de finns det nog många som skulle! :)

2011-12-08 @ 21:02:24
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0