Tillbakablick på 2011

Detta år har varit väldigt omtumlande, både bra och dåligt.
det bästa med detta år är ju självklart att jag fick min fina älskade son. Våran älskade Noel.
Den 30/3 kl 18.38 kom världens vackraste pojke till världen.
Våran Noel Karl Peter Svensk

Martin bytte jobb så han e mer hemma det gillas verkligen.

Yrla fyllde 2 år, jag kan inte fatta att de är sant att min lilla prinsessa har blivit så stor.

Våran fina Yrla Abra Elistabeth Svensk

Jag har även fått äan att träffa nya underbara människor som jag hoppas kommer få ha hela livet i min närhet några är ju självklart timjan brudarna, ni är underbara ♥

 


 

Motgångarna har oxå varit många, rättegångar, bråk med Yrlas pappa, skitsnak, bråk, Canser besked och dödsfall. Men jag kommer få fira Nyår min älskade Ronja och hennes snusk Ludde, våra underbara barn.

 


 

Det kan inte bli en bättre avslutning på ett väldigt kämpigt år, men nu kan de ju bara bli bättre.

Jag ser fram emot 2012 som jag ska tillbringa med mina 2 barn, min älskade blivande make och mina underbara vänner.


Kommentarer
Postat av: Ronja

mys värre å verkligen super skoj

<3

2011-12-31 @ 20:31:01
URL: http://mysweetbabyneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0