ADHD Mamman

haha idag märks de att ja inte äter min ADHD medicin :P ja har int ekunnat sitta still en minut typ. bakat dubbel satts med bröd som står på andra jäsningen nu, städat köket och tagit fram de ja ska ha till middagen idag.
Har inte haft nån ro att sova så gick upp vid 8-8.30 å hållt igång med en spel paus.
Snart kommer lillskrutt hem oxå S A K N A R henne så de gör ont i mej.

Hon kommer lagom hem tills brödet e klart min fina prinsessa :) å idag ska ja laga hennes älsklingsrätt :) Pasta med ost och skinsås :)

sen fick ja ju en Glad? överraskning?! fått ett paket att hämta ut från min biologiska farmor... undrar va de är... bara de inte är en bomb :O vart RIKTIGT förvånad alltså. Jag å hon har typ ingen kontakt å inte pratat med varandra sen typ i julas då vi önskade god jul å sen pratar vi typ inget mer. kanske högst 2 ggr per år. träffa henne en gång då Y va nyfödd för att min farfar sa åt henne på skarpen å åka till mej då hon va här å hälsade på min farbror som fyllde år. Hon bor typ 40 mil härifrån. men men ska bli spännande att se va hon skickat.
kommer uppdatering om de ikväll :D

Kommentarer
Postat av: Marielle

Alltid kul med paket. Det spelar ingen roll om det är till sig själv eller barnen.

2011-02-21 @ 20:37:46
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0