Alla ♥ dag

Så idag är de kärlekens dag å vet ni de är de verkligen :) för en av mina bästa vänner ligger på förlossningen just nu i denna sek :) Ja håller alla tummar och tår för Ronja och Ludde nu!
Väntar med spänning på sms om den har kommit :)

För mej har de vart en lugn dag, varit ute på en snabb promenad själv för att hämta Yrlas alla ♥ dag presenter :) två filmer ja har beställt innan, hotell kantarell och höjdarna :)
Så nu går hotell kantarell här å Yrla dansar å har roligt :)

Yrla och Sandra har varit på stan idag så ja har fått vilat, fast de fick ja inte ändå för Martin bestämde sej för att fortsätta renoveringen. Så nu e de slipat i hallen och nu målas de :) blir riktigt svin snyggt faktiskt!

ska visa före och efter bilder sen :) å även slänga upp en film på min älskade prinsessa ♥

men nu ska ja va social med Sandra, min älskade vän åker ju hem om nån timme :(

Kommentarer
Postat av: sandra

Snyft' vill inte åka hem idag.. helgen gick alldeles föööör fort.. vill vara kvar mkt längre.. men nu ska jag hem & bråka med SJ för alla deras förseningar å krångel å då får jag rese chekar för hoppnings viss & då komme rjag ju väldigt snart igen juuu :D älskar er mina finaste <3

2011-02-14 @ 18:32:05
Postat av: Diana

kraaaaaaam!!



meddela mej oxå sen när bebisen kommit!!

om N får bror el syster

2011-02-14 @ 19:05:23
URL: http://livetitrollywood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0