1 jan 2011

jajemänsan de är ju de fortfarande, gårdagen va helt underbar med god mat å sällskapet va toppen, allt som allt va vi 14 st med Yrla. Yrla va ända barnet men hon stal hela showen å vad hon dansade. Hon vägrade sova så hon sov inget förens vikom hem framåt kl 3. men de är ju bara nyår en gång om året.
De bästa med hela gårdagen va när Martin hångla upp Kula å han föll BOKSTAVLIGEN pladask.
Sen självklart att världens bästa Sandra firade med oss ♥

Vi firade Nyåret hos D&D är alltid lika trevligt där ute, alla som va där tog så väl hand om Y som sagt så man vart bortskämd då man inte behövde göra nått själv. Men rätt skönt ändå för ja hade typ sammandragningar hela dagen/kvällen/natten.
Imorgon ska jag å Y å Sandra ge oss ut å provköra nya vagnen :) sen kanske de blir en tripp till stan vem vet :)
Men imorgon ska ja försöka att lägga in massa kort från jul å Nyår :)
God fortsättning på er alla iallafall å ja hoppas att 2011 har mycket bra att erbjuda :) vet ju iallafall att ja kommer få ett toppen år med Y å min blivande make samt den lilla knodden i magen :)
Å så har vi ju anställt Sandra som extra mamma så de kan ju inte bli bättre :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haft en underbar nyår med er gumman.. had einte kunnat fått en bättre nyår.. har dte så mysigt här hos er.. så vill inte åka hem på måndag :( jaa i morgon ska vi ut & provköra nya vagnen:) klart jag ska vara extra mamma utan tvekan dte är jag mer än gärna hihihi.. älskar er meeeest <3

2011-01-01 @ 23:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0