bebis i magen

e livlig idag å igår på ultrat hade han/hon flyttat på sej så bebis låg på sidan. så de är därför magen ser helt sne ut när ja ligger på rygg :) idag har den som sagt inte sovit mycket så har ja tur blir de en lugn natt.

Är folk som undrar om de inte e skadligt för barnet att man blir röntkad då man e gravid å jo de är de, men eftersom bebis e färdigutveklad å ja e så pass långt gången samt att dom valde att baras röntka huvudet på mej så utsattes inte bebis för så mycket sstrålning. dom tykte de va viktigt att ja röntkades då mina symtomer va desamma som en propp i huvudet å de är ju livsfarligt så dom tog den risken. Men nu va de ju inte de som tur va å ja har fått medicin å hoppas den försvinner nu min bihåleinflammation.

Min älskade Sandra skickade sms idag å berättade att även hon har bihåleinflammation å haft de jätte länge :P så ja undrar vem av oss som smittat vem :P vi e som gjorda för varandra lr hur hjärtat :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja vi e som gjrda för varandra gumman min <3 när du e sjuk så e jag sjuk hihi.. i samma sjukdom desutom.. min finaste.. men nu har vi fått medeciner å kommer snart vara friska & pigga igen :) tur att sjukdomarna kom nu.. å inte till nästa helg när du & Yrla kommer till mej.. saknar er så sjukt mkt mina änglar.. jag älskar att vi har dessa regelbundna besöken/träffarna.. älskar er <3

2011-01-07 @ 15:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0