BLÄ

Ja vill inte att Sandra ska åka hem idag, de blir så jävla tomt då. Älskar att ha henne här, hon ger mej så mycket, hon ger mej energi, kärlek å många skratt. Tiden hon är här är så jävla mysig men går alldeles förf ort. Har Vart den absolut bästa Nyårsafton i  mitt liv som ja har fått delat med min familj å mina bästa vänner.
Yrla älskar Sandra å dom kommer så bra överrens.
Till å med Martin tycker bra om Sandra då har hon lyckats ;)
Men Sandra kommer ju snart tillbaka som tur e :) Du e ALLTID välkommen hit hjärtat de hoppas ja du vet ♥
Vi älskar dej ♥



Kommentarer
Postat av: Sandra

åhh min älskade gumma vad glad jag blir :) <3 ska bli super tråkigt att åka hem nu idag.. men som sagt jag kommer tbx snart igen.. för kan inte vara utan er så länge.. saknar er ju så mkt hela tiden.. vart så underbart & mysigt här.. älskar er så otroligt.. å Yrla e ju mitt lilla bous gudbarn så vill ju vara med å se hur hon växer å allt hon lär sig hela tiden världens goaste.. <3 massa pussar

2011-01-03 @ 14:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0