Helgen

Som sagt i helgen va vi hps Sandra :) de va underbart skönt å roligt! Ja fick så mycket avlastning med Yrla att ja inte behövde byta en enda blöja :) ja behövde inte laga mat å ja fick kaffet serverat :) Ungefär som hemma ;)
Vi mös å kolla på alla avsnitt som kommit ut av solsidan :) hade inte sätt den innan så de va kul :)

vi kom rätt sent på fredagskvällen, så vi gjorde inte så mycket då.
Martin min älskade blivande make körde oss till Sandra så skönt att slippa ta tåget :)

Men iallafall på fredagen då så lämnade Martin oss vart ett snabbt hejdå då han ville hem skapligt å de kan ja förstå! Sandra fixade med tacos super gott å de vart många goa skratt :) Yrla åt jätte bra :) sen lite avsnitt från solsidan å Yrla vägra sova, hon somnade as sent å eftersom envisades med att va vaken halva natte trodde vi att vi skulle få sovmorgon, men ack så fel vi hade....
Yrla sov kanske 2 timmar på hela natten hon gallskrek om vart annat å slumra till lite av ren utmattning, hon hade både ont i magen å i munnen jävla tänder!
Kl 9 gick sandra ut på en timmes promenad med Y så ja skulle kunna få sova lite, Tack älskade du :) Du e bäst ♥

På lördagen så gav vi oss av till Sandras Mamma å hälsade på henne samt tog en fika på waynes en kaffe latte e ett måste :) Efter de begav vi oss hemåt å lagade mat! Kött å rotfrukter samt potatis i ugn å vitlöksbea sås :)
Sandra som e beroende av Ketchup förstörde ju självklart maten med massa Ketchup ;) skojja bara (A)

Söndagen hälsade vi på sandras arbetskamrater å handlade ny snygg FBK mössa till Y. Sen sprang vi på Nina så vi fikade med henne hos henne så fick ja träffa alla ungarna oxå! 3 år sen ja såg dom sist stora å fina har dom blivit hela BUNTEN ♥

sen kom Martin å hämta oss vid 21.30 ca vi skulle stannat till Måndagen men eftersom de hade snöat å skit så ville ja inte riskera att inte komma hem på måndagen å behöva ta tåget med värsta väskan å vagn å unge å stor gravid mage så han kom på söndagen.

Ja de va min helg de :) kompliterar med lite bilder imorgon om ja kan få dom av Sandra :)
Puss på er mina läsare

Kommentarer
Postat av: sandra

så söööt du e min älskade fru.. jag sa ju att jag skulle ta hand om Yrla så du skulle få avlastning :) å jag tar hand om Yrla med glädje.. hon e min lilla snuttunge .. vi har haft en så mysig helg.. saknar er så mkt.. älskar er <3

2011-01-17 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0