Det här med vikten

Har ju vart grymt mycket tankar om min vikt nu på sista tiden, Jag mår sjukt dåligt av att se på mej själv osv. Så ja går ju på pulver nu MEN ja går ner i veckan sen är de kalas på helgerna så har ja gått upp allt igen :S
Så ja funderar på att börja med LCHF å sen gå över till GI fas 2 efter några månader.
Men ja vet inte, ja har fan svårt att bestämma mej :(

Vad tycker ni? De som e jobbigast med LCHF/GI är ju att man inte får äta frukt, å ja älskar frukt.
Ja vet ju av erfarenhet att LCHF tar ju bort ens godis sug efter nån vecka lr två man ska bara hålla ut. Medans pulvrena inte gör de :S GAAAA gud va jobbigt de blev med allt! aja ja får väl ta å kika lite på de å samtidigt prata med min sambo

Kommentarer
Postat av: tuttz

varför testar du inte och köper kromtabletter, tar bort sötsuget bla... funkade skit bra när jag åt dem!!

2011-07-12 @ 12:01:57
Postat av: Marielle

Kör fas 2 och åt en frukt om dagen istället för flera då :). Sen dricka massa vatten som tar ner hungern. Å kromtabletter låter inte dumt det heller.

2011-07-12 @ 20:24:36
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Jag körde ju på GI men började ju från början med fas 1,väldigt jobbigt tyckte jag,jobbigast va ju å veta vad man ska äta till frukost.Ägg ägg å ägg va väl typ det man åt. Men jag gick ju ner 3,1kg på 4 dagar. Å under fas 1 får man ju enbart äta 20 gram kolhydrater/dag! Å du skulle väl hoppa på fas 2. Då är det ju fortfarande väldigt minimalt med kolhydrater å som sagt bara 1 frukt/dag, å då helst inte typ banan å melon. Det är sååååå fruktansvärt svårt å veta vad man ska göra å vad man ska "följa"! Det är ju en hel djungel! Men jag tror fortfarande på att man ska kunna äta vad man vill fast med måtta,men då måsta man ju även röra på sig! Usch för dessa extra kilon man bär på alltså! Är MArtin villig att va med på det du ska göra med lr? Blir ju lite lättare då! =) Men lycka till med vad du än börjar med!

2011-07-12 @ 21:42:11
Postat av: Diana - 2barns mamma

liknande problem har jag, ang vikten..

mår dåligt av att titta på mej sjlv i spegeln, men hittar ändå inte motivationen..

testar på mycket, men.. tjaaa, inget har varit min grej.. förutom Herbalife o den har jag inte råd med



2011-07-12 @ 23:04:53
URL: http://livetitrollywood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0